Wykonujemy aplikacje dla
korzystając z naszych wieloletnich doświadczeń oraz nowowczesnej technologii Low Code Mendix.
Wśród wdrożeń Low Code Mendix dla wsparcia zarządzania procesami terenowymi są firmy o różnej specjalizacji i skali działania.
Poniżej przedstawiamy trzy historie firm z różnych branż. Ich wspólnym mianownikiem jest jedynie posiadanie usług terenowych, a cała reszta - a przede wszystkim realizowane zadania są zupełnie odmienne.
Na szczęście platforma Mendix pozwala na indywidualne podejście do przygotowania aplikacji w krótkim czasie, co stanowi główny powód decyzji o wyborze tego rozwiązania do budowy własnych aplikacji.
Posiada ponad 100 aplikacji obsługujących procesy biznesowe z czego ponad
30% z nich zintegrowana jest z SAP.
Jedną z bardziej kluczowych aplikacji dla
pracowników terenowych do szybkiego reagowania i usuwania awarii wykonano również przy zastosowaniu
platformy Mendix.
Aplikacja ta w 9 miesięcy została pozytywnie przyjęta przez pracowników terenowych, co spowodowało decyzję o utrzymywaniu jej złożonych funkcjonalności i przyjaznego interfejsu dostarczanego dzięki technologii Low Code.
Jedna z kluczowych aplikacji dla pracowników terenowych zapewnia bieżący wgląd w budżet projektu budowlanego, dzięki czemu kierownicy budowy mogą
określić,
dostępność zasobów na zakup materiałów lub wynajem sprzętu.
Efekt wykorzystania platformy Low Code Mendix:
- 160 000 € roczne oszczędności na kosztach operacyjnych.
- 2,000 godzin zaoszczędzonych w różnych projektach rocznie.
- 2 dni wystarczyły na prototypowanie aplikacji do zarządzania budżetem CASH-U.
Wykonał kluczową dla tego biznesu, niestandardową aplikację dla pracowników
terenowych w
zaledwie osiem tygodni.
Aplikacja wykonana w Mendix:
- Konsoliduje liczne aplikacje backoffice do przesyłania, wyjaśniania i zatwierdzania zleceń zmian robót budowlanych.
- Wykorzystuje określone standardy kosztorysowania i rozliczania stawek
robocizny do zarządzania kosztami.
- Umożliwia 30 kierownikom robót i ich podwykonawcom na zarządzanie kosztami
robót budowlanych.
- Umożliwia raportowanie i wyjaśnianie zakresu prac z inwestorem.
Wykonujemy aplikacje dla
Mendix Mainteneance to adaptacyjny pakiet aplikacji, który składa się z szablonów zapewniających szybki start aplikacji w celu skrócenia czasu uzyskania wartości.
Dostęp do wiarygodnych informacje z jednego wspólnego repozytorium z aktualnymi dokumentami i danymi.
Eliminacja lub zmniejszenie liczby błędów wynikających z pracy na dokumentach papierowych i wielokrotnego ręcznego wypełniania arkuszy w różnych systemach IT jest często koniecznym zadaniem do usprawnienia organizacji.
Szybkie i łatwe wprowadzanie danych przez zintegrowany z ERP pojedynczy ekran/ frontend, dzięki któremu pracownicy terenowi wprowadzają informacje tylko raz.
Wysoka zdolność do integracji z różnymi systemami i technologiami ERP umożliwia łatwość zarządzania aplikacjami nawet przy konieczności ich modyfikacji lub zmiany.
Wszystkie istotne dane zostaną wcześniej automatycznie pobrane na urządzenie mobilne, dzięki czemu aplikacja i wszystkie formularze oraz dane będą dostępne nawet w trybie offline poza zasięgiem sieci.
Dostępność do kluczowych funkcji aplikacji w trybie offline zapewnia możliwość wykonywania zadań w oparciu o standardowe procedury.
Utrzymanie ruchu w oparciu o dane. Mendix Maintenance może korzystać z danych pochodzących z wielu źródeł, w tym z czujników RFID. Umożliwia to zmianę sposobu zarządzania zespołem terenowym z harmonogramów na aplikację wykorzystującą historyczne, aktualne i predykcyjne dane z uwzględnieniem określonej częstotliwości koniecznych do wykonania prac.
Spersonalizowany dzienny zakres zadań dla każdego pracownika terenowego. Umożliwia określenie rodzaju zadań dla poszczególnych pracowników terenowych przez uwzględnienie zmiennych, takich jak lokalizacja, doświadczenie, wiedza, umiejętności i certyfikaty.
Mendix FSM to pakiet adaptacyjny, składający się z szablonów aplikacji kickstarter. Porównując Mendix FSM z rozwiązaniami EAM i z innymi pakietami FSM, niezależnie od tego, czy pochodzą od dostawców ERP, czy są najlepsze w swojej klasie, zawsze należy wziąć pod uwagę łatwość dostosowywania i modyfikacji.
Twoje obecne procesy zarządzania zasobami zostały zapewne opracowane na podstawie Twoich doświadczeń, wieloletniej wiedzy i zmieniających się potrzeb. Szablony umożliwiają dostosowanie aplikacji do Twoich specyficznych procesów, więc nie będzie konieczności ich zmiany ze względu na ograniczenia szablonów. Aplikacje kickstarterowe Mendix FSM to działające szablony, które nasi (lub Twoi) programiści mogą szybko dostosować, aby ich funkcjonalności idealnie pasowały do Twojej specyfiki operacyjnej. Jest to możliwe, ponieważ Mendix FSM został zbudowany w środowisku programistycznym Mendix low-code, a nie za pomocą tradycyjnego kodu. Przygotowanie aplikacji i jej modyfikacje dostarczane będą w ciągu tygodni, a nie miesięcy.
Istotną cechą FSM jest również zdolność do wprowadzania szybkich zmian zawsze, kiedy wewnętrzny rozwój procesów lub zmiany otoczenia firmy wywołają taka potrzebę. Aplikacje nie będzie ograniczeniem rozwoju firmy, a jego generatorem.
Twórz kontekstowe,
dopasowane do potrzeb środowiska klienta, które działają na wielu różnych
urządzeniach.
Dostarczaj aplikacje w całym przedsiębiorstwie z szerokim zakresem wymagań
technicznych i organizacyjnych.
Zwiększ możliwości działu IT, aby szybko i łatwo prowadzić cyfrowe inicjatywy biznesowe.
Daj specjalistom z działów biznesu, technologii i IT
możliwość współpracy, aby zapewnić zgodność strategii z celami biznesowymi.
Rozwiązuj złożone problemy, angażując wielofunkcyjne
zespoły przez cały cykl życia swojego portfolio oprogramowania.
Skorzystaj z naszego zarządzania cyklem życia
rozwiązania, aby uzyskać dodatkową pętlę informacji zwrotnych między zespołami
wdrożeniowymi a zespołami ds. realizacji CoE.
Twórz bez obaw dzięki
najbardziej zaufanym narzędziom do zarządzania i mechanizmom kontroli z
barierami ochronnymi na każdym poziomie.
Podejmuj bardziej złożone, transformacyjne inicjatywy, angażując wszystkich od
pomysłu po realizację.
Rejestruj wymagania i wdrażaj ocenę wartości w całym cyklu życia swojego portfolio
oprogramowania.
Szybko przechodź do najlepszych możliwości, konsoliduj pomysły i skup się na właściwych
problemach.
Wdrażaj szybko, często i na
własnych warunkach, minimalizując ryzyko i maksymalizując czas pracy.
Uprość operacje i zachowaj pełną kontrolę dzięki elastycznym opcjom wdrażania
chmury publicznej, prywatnej i dedykowanej.
Wybierz wdrożenie u najlepszych dostawców chmury, takich jak Microsoft Azure,
Amazon Web Services (AWS), Google Cloud Platform (GCP), IBM Cloud, Red Hat
OpenShift, SAP Cloud Platform itp.
Realizuj inicjatywy
związane z transformacją cyfrową szybciej niż w przypadku tradycyjnych metod
rozwoju.
Zwiększ przychody i oszczędności, poprawiając jakość obsługi klientów.
Zwiększ wydajność, skróć czas opracowywania i skróć czas wprowadzania produktów
na rynek.
korzystaj z praktyki Mendix Digital Execution jako przewodnika po tworzeniu
zespołu i realizacji projektów oprogramowania, które są bezpośrednio zgodne z
Twoją wizją transformacji cyfrowej.
Twórz kontekstowe,
dopasowane do potrzeb środowiska klienta, które działają na wielu różnych
urządzeniach.
Dostarczaj aplikacje w całym przedsiębiorstwie z szerokim zakresem wymagań
technicznych i organizacyjnych.
Zwiększ możliwości działu IT, aby szybko i łatwo prowadzić cyfrowe inicjatywy biznesowe.
Daj specjalistom z działów biznesu, technologii i IT
możliwość współpracy, aby zapewnić zgodność strategii z celami biznesowymi.
Rozwiązuj złożone problemy, angażując wielofunkcyjne
zespoły przez cały cykl życia swojego portfolio oprogramowania.
Skorzystaj z naszego zarządzania cyklem życia
rozwiązania, aby uzyskać dodatkową pętlę informacji zwrotnych między zespołami
wdrożeniowymi a zespołami ds. realizacji CoE.
Twórz bez obaw dzięki
najbardziej zaufanym narzędziom do zarządzania i mechanizmom kontroli z
barierami ochronnymi na każdym poziomie.
Podejmuj bardziej złożone, transformacyjne inicjatywy, angażując wszystkich od
pomysłu po realizację.
Rejestruj wymagania i wdrażaj ocenę wartości w całym cyklu życia swojego portfolio
oprogramowania.
Szybko przechodź do najlepszych możliwości, konsoliduj pomysły i skup się na właściwych
problemach.
Wdrażaj szybko, często i na
własnych warunkach, minimalizując ryzyko i maksymalizując czas pracy.
Uprość operacje i zachowaj pełną kontrolę dzięki elastycznym opcjom wdrażania
chmury publicznej, prywatnej i dedykowanej.
Wybierz wdrożenie u najlepszych dostawców chmury, takich jak Microsoft Azure,
Amazon Web Services (AWS), Google Cloud Platform (GCP), IBM Cloud, Red Hat
OpenShift, SAP Cloud Platform itp.
Realizuj inicjatywy
związane z transformacją cyfrową szybciej niż w przypadku tradycyjnych metod
rozwoju.
Zwiększ przychody i oszczędności, poprawiając jakość obsługi klientów.
Zwiększ wydajność, skróć czas opracowywania i skróć czas wprowadzania produktów
na rynek.
korzystaj z praktyki Mendix Digital Execution jako przewodnika po tworzeniu
zespołu i realizacji projektów oprogramowania, które są bezpośrednio zgodne z
Twoją wizją transformacji cyfrowej.
Jesteśmy Business Technologists - ekspertami i
fascynatkami usprawnień biznesowych i technologii spełniających warunki
szybkiej reakcji na zmiany warunków funkcjonowania firm, działów i pracowników.
Ponad 15
-letnie doświadczenie naszych ekspertów w budowaniu rozwiązań dla sektora
przemysłowego i produkcyjnego procentuje licznymi optymalizacjami w procesach
biznesowych oraz w integracjach i wytwarzaniu aplikacji klasy Enterprise z zastosowaniem
systemów ERP i technologii Low Code.
Planowanie produkcji umożliwiające szybką i skuteczną reakcję na niebezpieczne zmiany w otoczeniu biznesowym.
Digitalizacja linii produkcyjnych dla usprawnienia codziennego zarządzania halą produkcyjną i optymalizacją przepływu informacji oraz raportów z procesu produkcyjnego.
Skuteczne wdrożenia ERP - efektywna optymalizacja
procesów biznesowych
dzięki
systemom ERP najwyższej klasy - pomagamy je wdrażać, konsultujemy
koncepcje
customizacji.
Digitalizacja pracy przez zastosowanie rozwiązań Low Code do sprawnego (6-10x szybszego niż kodowanie) wytwarzania dedykowanych aplikacji klasy Enterprice, współpracujących bez zakłócania z istniejącymi systemami.
Standaryzacji i ujednolicania istniejące danych w organizacjach w celu ich przyszłego wykorzystania w różnych typach aplikacji, systemów i procesów biznesowych.
This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.
Zostaw nam swój numer telefonu. Skontaktujemy się z Tobą niebawem!
Zostaw nam swój adres e-mail. Skontaktujemy się z Tobą niebawem!