Szwajcarska firma użyteczności publicznej WWZ AG postanowiła wzmocnić swoją pozycję rynkową. Aby poszerzyć ofertę, musiała opracować własne systemy wsparcia operacyjnego i biznesowego (OSS i BSS). Firma zdecydowała się na połączenie usług publicznych i telekomunikacyjnych, obejmujących ponad 60 000 subskrybentów usług telefonicznych oraz 72 000 klientów sektora publicznego.
Dążąc do szybkiego dostarczania usług, WWZ wdrożyło nowy portal samoobsługowy. Aby zapewnić klientom dostęp do wybranych usług, zautomatyzowano również procesy backendowe.
W ramach tej inicjatywy zespół IT stanął przed wyzwaniem w postaci wydobycia i udostęnienia dużych wolumenów danych z systemu ERP SAP S/4HANA. Celem było zasilenie innych zewnętrznych aplikacji planistycznych w ich ekosystemie.
Zostaw nam swój numer telefonu. Skontaktujemy się z Tobą niebawem!
Zostaw nam swój adres e-mail. Skontaktujemy się z Tobą niebawem!